RSS

Selamat Hari Lahir!! 26 September 1977

Pertama2 nye.. terima kasih byk2 buat teman2 yg ingat besday aku semlm.. hehe.. ada yg call tgh2 malam.. on the way ke opis.. ada yg sms.. tq2!! Tak terpk pun pasal besday ni.. ada yg tanya.. tak celebrate ke ? .. hmm celebrate? lama dah rasa nye tak celebrate.. yg terakhir.. rasa nye.. masa nora masih menyewa serumah dgn aku.. (ye ke? mcm ye)

lgpun.. hutang hadiah utk nora pun masih belum ku beli. huhuh.. segan plak nak sebut kat nora .. mcm takde masa.. al maklum lah.. sejak ada "teman baru" nih.. dah mls nak kuar jika tak berdua.. heheh :P hadiah tu dah terbayang.. nak pegi beli tu je belum 'dan' lagi..

Hadiah bermakna yg aku beli utk diri sendiri thn ni ada lah.. 'black horse' bak kata nora:p hahaha!

Erk!.. dah 30 aku nih..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

Nora said...

errkkk...hadiahku? hehhe... kite pun x ingat dah kct :p
kalo camtu, kite nk "black horse" jugak bole? wakakkakaka!

Unknown said...

black horse... muaahahahhaa...

Anonymous said...

aku baru start bace blog ko ni...
anyway ...happy birthday (belated) hehehe....baru 30 laaaa.....
aku dah lama 30 psl aku punye bulan 1...
ape kabo ko...?
eemmm....mula2 bace....aku dok carik...sape la tuan punye blog ni...
rupe2 nye ko...ATOM....baru ingat...ingat2....
bace2 part kat 18SX....baru tau ko tak kawen lagi.....ingatkan sudah...tak pe....aku pon lom kawen....on the way jugak la....cam ko.....hahahaha
aku baru tau blog ko ni....psl aku bukak web yg hanizan buat utk geng2 kite 'The Home for SMAP Student of 94'... dah lame tak masuk....saje nak tgk2....kat situ le tau psl blog ko ni...
so...nice blog... and see u next time....ENJOY your life

Followers