RSS

Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin

Bahang raya terasa yang amat. Hari ni, walaupun kerja, hati dah menyusun pelbagai kerja2 rumah yang belum dilaksanakan.

Jika ada yang tersilap kata, terkasar bahasa, terumpat dan sebagainya, harap2 sangat dimaafkan. Untuk korang, aku dah maafkan. Harap tiada tercalit pedih dan dendam lagi di hati masing2.

Kad Raya pertama dan terakhir untuk tahun ni, aku terima dari Nora. Memang betul2 surprise.. sebabnya, zaman IT ni, dah ramai yg tak pakai kad lagi. Thanks Nora!

kad

Lagu Raya favourite aku sepanjang zaman. adalah lagu Suasana Hari Raya- Anuar dan Elina dan Seloka Hari Raya - Hail Ameer dan Uji Rashid. Sampai caller ringtone pun aku pakai lagu dia org! hehe..

Kemana raya pertama korang? aku di Sepang belah aku sendiri. Raya kedua baru balik Ipoh.

Selamat Hari Raya!raya

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

Nora said...

sama2.. slamat hari raya kct!!! nk gak nyibuk kat sini walaupun dah wish :)

Connie said...

Selamat Hari Raya...

1st raya kite kat Puchong,
2nd raya kite pon balik Ipoh... hehehehe...

Mr_Rizal said...

sama la kita... selamat hari raya... maaf zahir batin... tadi baru je babai... ekekeke!!

saya malam raya kat downtown, pagi raya kat shah alam, petang raya kat kuantan...!!

Followers